czwartek, 13 lutego 2020

Z Zalesia-Wyrębisk na Polanę Stumorgową (Zima 2020)

Co można zrobić jak się ma dzień wolny w środku tygodnia? Zostać samemu w domu i przeglądać internety... Albo spakować narty i ruszyć na krótką trasę solo.

Wybrałem dzień na nartach a nie solówkę przed komputerem.

Już pierwszy rzut oka na okolice parkingu w Zalesiu - Wyrębiskach zapowiadał udany dzień na trasie narciarstwa biegowego pod Mogielicą.

Potem spojrzenie na mapę trasy....



... i w drogę.

Trasa super... Świeży śnieg i jest nawet założony ślad. Żadnych przetain, żadnych wystających kamieni.



Nic tylko się ruszać i podziwiać uroki zimy w Beskidzie Wyspowym.



I nawet nie zniechęca to, że w tę stronę większa część trasy to podbiegi, a w moim wypadku to mozolne wspinanie na nartach.



Po pokonaniu w ten sposób około 6 km (znaki przy trasie) dotarłem do rozwidlenia szlaków.



Tu odpiąłem narty i dalej z buta.



Aż dotarłem na Polanę Stumorgową.



I zacząłem się rozglądać. (Patrz film poniżej)



A było na co patrzeć. :)

Powiększ to może zobaczysz Tatry





Jak już się napatrzyłem, nawdychałem czystego powietrza i trochę posiliłem to... mogłem ruszyć w drogę powrotną. I to ze świadomością, że teraz będę raczej zjeżdżał niż się wspinał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz